[Gelistirici] resolv.conf

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
30 Nis 2008 Çar 21:55:00 EEST

Wed, 30 Apr 2008 14:00:05 +0300, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Varmış valla :)
Ontanimli DNS'lerdeki son sunucu yerine su DNS'i oneriyorum :

134.76.10.46

Kendileri gwdg.de'nin birincil isim sunucusu, public de ayni zamanda.
gwdg.de'yi guzide ftp servisinden dolayi da seviyoruz. Alamanya karasal
hatla bagli oldugu icin, denizin dibindeki kablolari da koparmayi
basaramazlar :)

Mevcut bir satirin silinmesi gerekecegi icin ve sadece 3 DNS hakkimiz
oldugu icin kafama gore yapmiim dedim.

                   Doruk