[Gelistirici] resolv.conf

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Nis 2008 Çar 13:43:41 EEST

30 Nis 2008 Çar tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Wed, 30 Apr 2008 13:29:40 +0300, "S.Çağlar Onur"
> <caglar at pardus.org.tr> :

> Dogru (ODTU'ye de kafam girsin).
>
> Yurt disinda duzgun bir DNS servisi olmaz mi? Nasil olsa 3. DNS, ilk
> ikisi yanit vermezse devreye giriyor.

Olur tabi ama ben bilmiyorum, vaktin ve isteğin varsa bir bakıp uygun gördüğünü/gördüklerini uludag deposunda trunk/baselayout/etc/resolv.conf içine ekleyebilirsin :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/