[Gelistirici] Pardus 20080423 geliştirici sürümü

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Nis 2008 Sal 14:44:30 EEST

29 Nis 2008 Sal tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Sen derken hatadan bahsediyordum zaten.

Gökmen rica edeceğim gereksiz bir tartışma yaratıp insanların zamanını almak ve kendi enerjini boşa harcamak yerine, rapor edilen hatayı tekrarlamaya, tekrarlayamıyorsan ek bilgi istemeye, hata geçerli ise çözmeye çalış.

Serbülent'e veya Doruk'a yazdığın içeriği hallice anlamsız e-postaların herhangi biri bu hatayı çözmeye yardım etmediği gibi gereksiz gerginlik yaratmaktan başka hiçbir işe yaramıyor.

Her hata raporu istediğin gibi bilgi içermiyor olabilir ama YALI geliştirisi olarak hatayı takip etmek, tekrarlamaya çalışmak, ek bilgi istemek ve bu iş için gerekiyorsa saatlerini harcamak senin sorumluluğun.

Yok zaten ben bunu yapıyorum, ne diye heyecanlandın da yazıyorsun bunları diyorsan da, insanlara "geyik yapma", "ilkokul hikayesi anlatma", "hata sensin" gibi bir tavırla yürüteceksen bu süreci acilen tavrını değiştirmeni tavsiye ediyorum...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/