[Gelistirici] Pardus 20080423 geliştirici sürümü

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Nis 2008 Cum 19:14:27 EEST

Merhaba;

Friday 25 April 2008 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> ReiserFS desteğini kaldırmayı düşünüyorum, zaten artık geliştiriciside
> hapiste.

Tabii bu işin magazini, ama :

- ReiserFS (Reiser3) için kernel ve userspace araçları desteği sürüyor, biz de
sorunlarını çözebildiğimiz sürece desteği kaldırmamalıyız.

- Geliştiricisinin durumu nedeniyle akıbeti belli olmayan Reiser4'ü ise zaten
hiç desteklemedik..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]