[Gelistirici] Comar dbus time outları

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
23 Nis 2008 Çar 20:55:45 EEST

Tuesday 22 April 2008 Tarihinde 11:39:51 yazmıştı:
> Package manager'a 200 paketi upgrade et diyeceğim. Belki 2-3 saat sürecek.
> Ben buna 4 saat timeout mu gireceğim? Şu anki comar çağrıları yapımız da
> sizce de bir acayiplik yok mu?

Bu konuyla alakalı olarak, aşağıdaki hatayı yeni iso ile iki makinede tekrar
edebiliyoruz:

infidel murat # pisi up -y
Depolar güncelleniyor
* pardus-2008 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 --/- [--:--:--] [bitti]
pardus-2008 depo bilgisi güncel.
Emniyet mandalı: taban sistem system.base'den bu paketler
yükseltilecek:baselayout
Bu paketler yükseltilecektir: baselayout
Paket(ler)in toplam boyu: 203.00 KB
İndiriliyor 1 / 1
Paket baselayout, pardus-2008 deposunda bulundu
baselayout-3.0-66-11.pisi [önbellekte]
Kuruluyor 1 / 1
baselayout-3.0-66-11.pisi [önbellekte]
baselayout paketi, versiyon 3.0, sürüm 66, inşa 11 kuruluyor
Yeni dağıtım inşasına yükseltiliyor
baselayout paketi kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
Program sonlandırıldı.
Betik hatası: org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Message did not receive a
reply (timeout by message bus)
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Var mıdır bu hatayı alan başkası?

Murat