[Gelistirici] nvidia

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Nis 2008 Çar 01:18:09 EEST

23 Nis 2008 Çar tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> X, driver nedeniyle açılmayınca vesaya fallback edebilsek kurtarır sanki?

Evet, bu olsa çok güzel olur; fakat X'i kdm çağırdığı için bunu yapmak biraz
zor görünüyor. Daha önce X'e wrapper yazmayı denedim; ama başarılı olamadım
malesef.

> Alternatif olarak bir şekilde glx kodunu versiyonlu dizinlere koyup, aktif
> olanı linkleyebiliriz. Zaten bi çeşit kernel driver olduğu için permanent
> yapmak mantıklı sanki.

Hem kernel modüllerini hem de xorg modüllerini (tüm nvidia libleri de dahil)
versiyonlu dizinlere alsak kolay olur gibi görünüyor; ancak diskte artık
dosyalar kalacak güncelledikçe :). Önemli değil derseniz böyle yapalım.