[Gelistirici] nvidia

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
23 Nis 2008 Çar 00:42:02 EEST

Merhaba;

Wednesday 23 April 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 22 Nis 2008 Sal tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>
> Bu durumda depmod çalıştırmaya gerek yok sanırım. Çünkü sistem yeni kernel
> ile açıldığında mudur depmod çalıştıracak.
>
> Bahsettiğin durumda symlink, çalışan kernel için oluşuyor herhalde. Bunun
> yerine tüm kernel sürümleri için modül varsa symlink oluşturacak şekilde
> düzeltmeyi düşünüyorum.

Bu durumda kullanıcının yeni kernel ile sorun çıktığında "eski kernel'e dönüp
eski [çalışan] kernel modülleri ile hayatına devam edebilmesi"ni sağlayamamış
olmuyor muyuz ?

Ya da  ben anlamadım..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]