[Gelistirici] nvidia

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Nis 2008 Çar 00:33:34 EEST

22 Nis 2008 Sal tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  bende de nvidia paketi kurulu değildi, 91 li kernel le sistem açıkken
> güncellemeleri yaptım, kernel paketi de güncellendi, nvidia paketini kurdum
> (92 için olan dosya geldi),  symlink oluşturuldu ama depmod çalışmamıştı

Bu durumda depmod çalıştırmaya gerek yok sanırım. Çünkü sistem yeni kernel ile
açıldığında mudur depmod çalıştıracak.

Bahsettiğin durumda symlink, çalışan kernel için oluşuyor herhalde. Bunun
yerine tüm kernel sürümleri için modül varsa symlink oluşturacak şekilde
düzeltmeyi düşünüyorum.

Bir şey kaçırmıyorum umarım?