[Gelistirici] 2008 deposu...

Ertuğrul Erata ertugrulerata at gmail.com
19 Nis 2008 Cmt 11:27:00 EEST

selamlar
üstümdeki paketlerle ilgilenmeye çalışıyorum.

ancak tetex, gsl, php-cli ve libsigsegv bağımlılığı var.
trousers ve  ona bağımlılar le devam ediyorum ancak bunlarda sürüm olarak
geride kaldık. görkem çetin ilgilenir ise ( kadir hoca dan onay alma
meselesi ) bu paketlerin devel sürümlerinin 2008 e girmesi lazım.

10.04.2008 tarihinde Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr> yazmış: