[Gelistirici] Firefox Yerimleri Hakkında Bir Öneri

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
9 Nis 2008 Çar 16:57:59 EEST

Merhabalar,

Konudan da anlayabileceğiniz gibi firefox yerimleri ile ilgili bir önerim
olacaktı sana.

Bildiğin gibi bir süredir Özgürlükİçin bünyesinde forum bölümü de açmış
bulunuyoruz. Acaba bu bolümü de Özgürlükİçin ile birlikte yerimlerine ayrı
bir bookmark olarak eklememiz mümkün mü?

Bunun faydasının özellikle Özgürlükİçin'i daha önce ziyaret etmeyen ve bu
yüzden orada bir forum olduğunu bilmeyen yeni kullanıcılara olacağını
düşünüyorum. Zira bu kullanıcılar çoğu zaman hata takip sistemine gidiyor ve
burada da geçersiz hata kayıtları açıyor. Şahsen ben forumun bir amacının da
sorunla karşılaşan kullanıcı ile bugzilla arasında bir katman olması
gerektiğine inanıyorum. Bu yüzden yerimlerinde Pardus Durakları altında
Özgürlük İçin'in yanında bir de Özgürlük İçin Forumları iminin olmasının
yerinde olacağına inanıyorum.

İlginize teşekkürler...
--
Akın Ömeroğlu