[Gelistirici] r43900 - in devel/applications/games: simutrans simutrans-base simutrans-food simutrans-waste smc smc-music

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
9 Nis 2008 Çar 15:29:06 EEST

On Tuesday 08 April 2008 17:41:16 A. Murat Eren wrote:
>  Merhabalar,

>  Boşa gitmiyor, pspec2po.py iki taraflı da çalışıyor, eğer
> translations.xml içerisinde po'da yer almayan bir çeviri varsa po'yu
> da ona göre güncelliyor.

Daha önce, benim nedenini pspec2po'nun davranışına bağladığım bazı kayıplar
olmuştu. pspec2po'dan kaynaklandığı konusunda yanılıyor da olabilirim. Bu
konuyla ilgili attığım mailde ayrıntısı yazıyor.[1] O zamanki kayıplar
pspec2po'dan olmadıysa neden oldu onu da bulmak lazım bu durumda :/

> Fakat ideali çevirilerin kesinlikle po
> dosyaları üzerinden gitmesi, çünkü hangi çevirinin güncel olduğunu
> takip etmenin akıllıca bir yolu olmadığı için çeviriler -"çalıştırma
> sırası" gibi tamamen bağımsız bir parametreye bağlı olarak-
> birbirlerinin üzerine yazabilirler, arada emekler boşa gidebilir.

Evet tabii ki.

> [...]
> bir süre daha zira çok fazla çeviri yapılmadığı için doğru düzgün hata
> kontrolü yapma şansım olmadı ne yazık ki.
>
>  Devel deposundaki translations.xml'ler ile stable deposundakileri bu
> akşam sync edeceğim bir itirazı olan yoksa eğer tabi (dolayısıyla yeni
> çeviriler paketlere girecek derlendiklerinde) (haftalar önce Çağlar'la
> konuşup olur almıştım, ne kadar geç yaparsam stable depoya o kadar çok
> çeviri girer diyerek erteliyordum, artık şeedeyim; yapacağım şey de
> bir şey değil bu arada, translations.xml'leri bir kez daha güncelleyip

Eline sağlık şimdiden.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-February/011155.html

--
Gökçen Eraslan