[Gelistirici] 2008, DBus ve servisler

serdar soytetir tulliana at gmail.com
8 Nis 2008 Sal 14:14:14 EEST

08.04.2008 tarihinde Murat Şenel <muratasenel at gmail.com> yazmış:

> Selam,

Bir tek ben mi yasıyorum bu problemi bilmiyorum ama acaba diyorum servis
> baslatırken (apache, openssh) dbus hatası alan var mı? Yoksa bu konu
> konuşuldu da ben mi kaçırdım acaba?

20080404.iso sistemime kurulmuyor bile :)  Sanırım  benzer bir hata
yüzünden  kurulamadı.  Cd boot ediyor ve  herşey yolunda giderken tam yali4
başlayacağında siyah bir ekran ile karşı karşıya kalıyorum. Sistem hiç bir
şeye (klavye, fare) yanıt vermez oluyor. Siyah ekrandan önce konsolda root
otomatik girişi sırasında klavye henüz çalışırken verdiğim service xxx
stop/start komutları da "dbus servisine bağlanılamadı" hatası ile
sonuçlanıyor. Böyleyken böyle :)

Kolay gelsin

> Murat

Kolay gelsin...