[Gelistirici] Bir Pardus İncelemesi

Ali Işıngör isingor at gmail.com
5 Nis 2008 Cmt 16:45:51 EEST

05.04.2008 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış:

> Kesinlikle katılıyorum. Birileri PDF çıktısını alıp wikiye koyarsa çok
> güzel
> olurdu.

Gün içinde Özgürlükİçin'i yeni sunucusuna taşıyacağız, arkasından bir
şımarıklık daha yapıp Çağlar'dan MediaWiki'lerimizin yazılımını 1.10.4'ten
1.12 sürümüne yükseltmeyi istemeyi ve en sonrasında da tüm PDF'leri (OOXML
hakkındaki PDF'lerimiz, sunumlarımız falan filan) Wiki'ye taşımak gibi bir
niyetim var...

Çağlar, Arjantin şarapları buzdolabında seni bekliyor :)