[Gelistirici] ACK/NACK lütfen...

Serbülent ÜNSAL serbulent at pardus.org.tr
2 Nis 2008 Çar 15:07:36 EEST

On Wednesday 02 April 2008 13:03:41 S.Çağlar Onur wrote:
> 02 Nis 2008 Çar tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:

> Bu benim hatam sanırım, paketi pspec.xml değiştirmeden bump edeyim sen
> queue'ya ekle demişti fakat sanırım ben paketi yeniden derletmedim. Şimdi
> tekrar dürtüyorum farm'ı, serbülent yeni paket ile dener misin?

@Çağlar

Tamam bu şekilde çalışıyor

@ Erdinç

Derdim suçlu aramak değildi mesajı yazarken. Değişik aşamalarda hata yapıyor
olabiliriz paketlerle ilgili. Test deposu bu yüzden var zaten.

Söylemek istediğim paketi update eden kişinin de test deposundan kurup test
etmesinin iyi olacağı. Bu düşüncem halen aynı...