[Gelistirici] paket bilgileri

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
30 Eyl 2007 Paz 09:45:58 EEST

Kafama takılan 2 soruyu sormak istiyorum birincisi adam kendi yazdığı program,
kütüphane,vs.. sitesinden dağıtıyor fakat içinde GPL-N ya da farklı bir
lisans ibaresi geçmiyor. Bu paketlerin akıbeti ne olmalı? İllaki geliştirici
ile temasa geçip oraya o program içine lisansı GPL'dir ibaresini koydurmalı
mıyız?

Bir de paketleri yaparken sıklıkla (zip, tar, tar.gz, tar.bz2) gibi
sıkıştırılmış dosyalar ile uğraşmaktayız. Fakat bazen buşekilde
sıkıştırılmamış dosyalar karşımıza çıkabiliyor. örn: flickrapi paketlerken bu
[1] python modülüne ihtiyaç duydum. fakat bunu yazan amca sitesine uuid.py
olarak sıkıştırmadan koymuş, bir de aynı dizine [2]uuid.html koymuş. Bu tarz
paketleri download sonrasında kendimiz sıkıştırıp bir yerlere koyuyorum. Bu
yaptığım yanlışmıdır? Yanlışsa doğrusu nedir?

[1]: http://zesty.ca/python/uuid.py
[2]: http://zesty.ca/python/uuid.html
--
Recep KIRMIZI