[Gelistirici] "paketiniz ellendi" diye bir svn hook'u e-posta

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 18:05:48 EEST

On Tuesday 18 September 2007 15:49:07 S.Çağlar Onur wrote:
> Ben aynı sıkıntı ile bu gelen e-postaları da okundu diye işaretleyebilir
> insan diye düşünüp pek gerekli birşey gibi gelmedi bana diyorum. Ama oturup
> yazan olursa (python ile) SVN hookuna eklerim...

Ekte gönderdiğim iş görüyor olmalı. Sadece e-mail gönderemiyor, bunu da sen
ekleyebilirsen sevinirim, test edemeyeceğim için koymadım e-mail gönderme
fonksiyonunu ama "to, body, subject" gibi değişkenler hazır.

Konfigurasyon;

1- Betik içerisindeki CHECKOUT_PATH sunucu üzerinde doğru dizini göstermesi
gerekiyor, aynı zamanda bu hemen sync olan svn dizini olması lazım (başka bir
yöntem bulamadım bunun için, svnadmin ile oluşturulan dizinde herhangi bir
depo yansısı yok)

2- post-commit hook'unda 2 parametre gitmesi gerekiyor betiğe, şu şekilde;

CHANGED_FILES=`/usr/bin/svnlook changed $REPOS`
FILES_DIFF=`/usr/bin/svnlook diff $REPOS`

/usr/bin/inform-lazy-developers.py "$CHANGED_FILES" "$FILES_DIFF"