[Gelistirici] kdepim || kdelibs

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
24 Eyl 2007 Pzt 05:56:31 EEST

On Sunday 23 September 2007 23:59:13 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;
>
> kdelibs/pim güncellemesinden sonra (hangisinden sonra emin değilim) sistem
> açılırken açılan kmail ve akregator makinayı yiyor. Arkada 100 tane
> kio_file ve kio_pop3 süreci açılıyor (koda göre zaten maksimum spawn'ı 100)
> ve her süreç ~%10 CPU yiyor, 1/1.5 dakika kadar böyle kaldıktan sonra
> akregator ve kmail kullanılabilir hale geri geliyor ve arkada en fazla 5
> hadi olsun 10 tane bu arkadaşlardan kalıyor ve olmaları gerektiği gibi idle
> idle duruyorlar.
>
> Benim makinada çekirdek farklı olduğu için bugüne kadar scheduler sorunu
> [...]

Aynı sorunu bende yaşadım, fakat sorun çekirdek ile alakalı değildi. Test
deposundaki kdepim patladıktan sonra stable pim ile sorun düzelmişti. bir
Test deposundaki pim ile "ps aux|wc -l" >= 200 'e ulaşıyordu Bu arada hem
dağıtım çekirdeği hemde git deposundaki son çekirdek ile aynı sonucu
veriyordu

--
Recep KIRMIZI