[Gelistirici] kdepim || kdelibs

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Eyl 2007 Paz 23:59:13 EEST

Selamlar;

kdelibs/pim güncellemesinden sonra (hangisinden sonra emin değilim) sistem
açılırken açılan kmail ve akregator makinayı yiyor. Arkada 100 tane kio_file
ve kio_pop3 süreci açılıyor (koda göre zaten maksimum spawn'ı 100) ve her
süreç ~%10 CPU yiyor, 1/1.5 dakika kadar böyle kaldıktan sonra akregator ve
kmail kullanılabilir hale geri geliyor ve arkada en fazla 5 hadi olsun 10
tane bu arkadaşlardan kalıyor ve olmaları gerektiği gibi idle idle
duruyorlar.

Benim makinada çekirdek farklı olduğu için bugüne kadar scheduler sorunu falan
heralde diye düşünüp haber vermemiştim fakat Ekin bizim çekirdek ile de aynı
sorunu yaşadığını söyledi bugün, bu tarz bir problemi başka yaşayan var mı?
İsmail neler oluyor fikrin var mı?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>