[Gelistirici] 2007.3'de IPSec destegi olacak mi?

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
20 Eyl 2007 Per 21:04:32 EEST

On Thu, 20 Sep 2007 17:12:26 +0200
"selim ok" <selimok at gmail.com> wrote:

| Merhabalar,
| Az önce Caglarin, listeleri kullanin cagrisina kendi adima pay cikardim,
| aklima gelen birseyi sorayim dedim :)
| Epeydir hata kayit sistemine bekleyen VPN ile ilgili bir hata kaydi var ve
| [1]'de de görebileceginiz gibi sorunun sorumlusu IPsec.
| Paketinin yapilmasi gerekiyormus fakat, Ismail'in söyledigine göre
| paketinden önce cekirdekte Ipsec desteginin acilmasi gerekiyormus.
| Bende bir ara Caglar ile konusmustum, epey zaman gecti sorayim diyordum.
| Malum e-postayi gördükten sonra fikrimi degistirip listeye sormaya karar
> [...]

Çağlar kernel modülleri için ok derse ipsec-tools, openswan ve gerekli utillerin paketlerini yapacağım (todo listemdeler)

--
N = R* • fp • ne • fl • fi • fc • L

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ pgp.mit.edu
Fingerprint: 577C 1E86 7F41 DDC4 B20D  642C 8641 F345 5FF0 5035