[Gelistirici] [OT] Listeleri kullanın

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
20 Eyl 2007 Per 16:23:12 EEST

Selamlar;

Rica ediyorum dağıtımla ilgili birşeyler soracağınız zaman (ne olduğu önemli
değil) geliştirici e-posta listesini kullanın ki ne siz beni "ben sana
e-posta attım 10 gündür cevap vermedin" diye kopete/e-posta ve bilimum başka
yollardan daraltmak zorunda kalmayın ne de ben oturup inbox veya spam
klasörlerinde acaba ne dedi diye arama/tarama çalışmaları yapmak zorunda
kalmayayım.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>