[Gelistirici] Paket kurarken depo güncel mi diye bakilmiyor...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 15:42:01 EEST

On Wednesday 19 September 2007 15:38:46 selim ok wrote:
> Zaten bahsi gecen paket contrib deposunda. O zaman cözüm contrib
> deposu icin de eski paketleri tutmaya baslamak olmali. Cünkü o depoyu
> kullananlarin sayisi da oldukca artti ve bu sorunla karsilasmalari hos
> olmaz.
>
> Bu durumda ne yapmaliyim?
> a) Eren'i bulup elini öp. :P
> b) Bugzilla'ya (contrib eski sürümleri tutsun diye) iyilestirme önerisi
> gir. c) Birsey yapma mesaj alinmistir.

Pisi her kurulacak olan pakette depo indexini güncellerse çoooook zaman kaybı
yaşanır. Bu durum (paketin bulunanaması) sürekli tekrarlanan bir durum değil,
eğer o paket depoda güncellenmişse ve kullanıcı o paketi kurmak istiyorsa
hata alıyor. Böyle bir "pakete ulaşılamıyor" mesajı alındığında paket
yöneticisi bu mesajın devamına "Paket depoda güncellenmiş olabilir, lütfen
depo indexlerini güncelleyip tekrar deneyin" diyebilir. Ben paket kurulurken
her seferinde depoların kontrol edilmesi taraftarı değilim.