[Gelistirici] Paket kurarken depo güncel mi diye bakilmiyor...

selim ok selimok at gmail.com
19 Eyl 2007 Çar 03:20:16 EEST

Merhabalar,

Dün gece pardus kanalinda Caner Bey bir sorundan bahsetti. Sectigi
paketleri kurarken kurulum yarida kesiliyormus. Hangi pakette oldugunu
ögrenmesini rica ettim saolsun ugrasti buldu. Sonra baktik ki bu
paket'in(libbonobo) bahsi gecen sürümü depoda mevcut degil, fakat
yenisi var. Sorunu tekrarlayabilecek miyim diye bir baktim ve
tekrarladim.

Sorun su, pisi paket kurarken güncellemede oldugu gibi depo index'i
güncel mi diye kontrol etmiyor. Fakat bu davranis dogru mu degil mi
pek emin olamadim. Az önce kanalda Mr.Pelit durumu iki ucu b*klu
degnek olarak nitelendirdi ve listeye yazmami önerdi :)

Benim aklima gelen ilk cözüm Pisi'nin yada Paket Yöneticisi'nin paket
kurarken belli bir zaman araligini baz alarak (mesela 15 gün) yada her
paket kurulumunda depo indexsini (kontrol edip degisiklik varsa)
güncellemesi.

Her türlü görüs ve düsüncenizi bekliyoruz efem...

Iyi calismalar,
Selim