[Gelistirici] [GÜNCELLEMELER] Ahhhh, bıktım dünyanın kışından gelsin artık ilkbahar

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
19 Eyl 2007 Çar 00:21:11 EEST

19 Eyl 2007 Çar tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:

> Düzgün çalışmıyordan kastınız nedir, ya çalışıyor ya da çalışmıyordur?
> Aksine bende bir sorun yok, bluez familyası ve kdebluetooth gayet çalışıyor

Dosya transfer ederken bazı telefonlarda 32K'dan sonra duruyor,
Bazen bluez servisinin dbus arayüzü takılı kalıyor
KBluetooth arada çöküyor

beta8'e bump edeceğim yarın veya öbürsü gün...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/