[Gelistirici] "paketiniz ellendi" diye bir svn hook'u e-posta

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
18 Eyl 2007 Sal 15:49:07 EEST

17 Eyl 2007 Pts tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
>  Hepiniz arada bir daralip commit listelerine "okundu olarak işaretle"
> yapiyorsunuzdur.
>
>  Sona paketlerimiz dis mihraklar tarafindan ellendiginde haberdar
> olmayabiliyoruz.
>
>  Bir pakete komit yapildiginda, o paketin sahibi disinda biri ellediyse
> e-posta ile paket sahibine haber gitse sizce de hos olmaz mi?
>
>  (hayir ben yazamam oyle bisi)

Ben aynı sıkıntı ile bu gelen e-postaları da okundu diye işaretleyebilir insan
diye düşünüp pek gerekli birşey gibi gelmedi bana diyorum. Ama oturup yazan
olursa (python ile) SVN hookuna eklerim...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/