[Gelistirici] [GÜNCELLEMELER] Sen miydin paketlerimi çalan?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Eyl 2007 Pzt 10:36:48 EEST

Mon, 17 Sep 2007 10:16:20 +0300, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Bu seriyi erteledim bir süre, xorg-video paketi gibi başka
> acayipliklerinde olmasını engellemek adına (yoda cümle kurdu!).
> Yarın tekrar bir ACK/NACK maratonuna çıkıp perşembe vereceğim
> güncellemeleri, itirazı olan var mıdır?
Bence guncellemeleri biraz cabuk cikarmakta fayda var. Cogunuz test
deposu kullandigi icin farkinda degilsiniz ama ay olmus bekleyen
guncellemeler var. Cozuldugu halde kararli depoya girmedigi icin tekrar
tekrar kullanicilardan hata bildirimleri gelenler (mplayerplugin,
attansic ethernet karti) de cabasi.

                   Doruk