[Gelistirici] NeroLinux3 Paketi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Eyl 2007 Pzt 10:14:21 EEST

17 Eyl 2007 Pts tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> 17 Sep 2007 Mon tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:

> Demo yazılım da sokmayalım depoya lütfen.

k3b varken bu arkadaşı depoya (hangi depo olursa olsun) sokmanın hiçbir
manasını görmüyorum, nero nero diye ölen biten kullanıcımız varsa firmadan
gidip parasını verip ticari sürüm ve desteğini alabilir...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/