[Gelistirici] imza araci

Denis Kürov deniskurov at gmail.com
14 Eyl 2007 Cum 22:59:07 EEST

Selamlar,
Gecenlerde imza aracini svn'e commit ettim. Artik chainli bir sekilde
imzalama ve dogrulama islemlerini yapabiliyor. Sertifikaların gösterilmesi
şu an için html sayfalarında oluyor,bu gecici bir durum tabiiki. Programi
bir tek kendim olusturdugum openssl sertifikaları ile deneme sansım oldu,ama
her x.509 formatı ile çalışabiliyor olması gerekir.(denemek lazım).
Araca bir installer koymadım main.py ile deneyebilirsiniz. Kullanmadan önce
README.txt dosyasini okursaniz iyi olur çünkü kullanılan bazı python
modülleri var onların kurulması gerekir. Ayrıca o dosyada kullanım örnekleri
de mevcut. Hatalarını bildiriseniz sevinirim.

Link : http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/staj-projeleri/imzaci/

İyi çalışmalar...