[Gelistirici] [GÜNCELLEMELER] Sen miydin paketlerimi çalan?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
12 Eyl 2007 Çar 09:27:05 EEST

Merhaba;
Tuesday 11 September 2007 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> On Tuesday 11 September 2007 14:04:49 Ekin Meroğlu wrote:

> Evet MSN problemini biliyorum en azından, Icq da yeni öğrendim :)
ICQ sunucu sorunuymuş büyük ihtimalle, dün akşamdan beri düzgün..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]