[Gelistirici] [GÜNCELLEMELER] Sen miydin paketlerimi çalan?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
11 Eyl 2007 Sal 14:17:56 EEST

Merhaba;

Tuesday 11 September 2007 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Tuesday 11 September 2007 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Bu seri kopete'de msn ve icq desteğini kırıyor, bu da bilinen hatalardan
> biri mi İsmailciim ? Bu paketleri eski sürümlere çektim düzeldi, biraz daha
> test edicem bu arada.

eski kdelibs ile yeni kdenetwork msn'e sorunusuz bağlanıyor, yeni kdelibs ile
yeni kdenetwork ile msn'e bağlanmaya çalışınca kopete çöküyor.

icq sorununu tekrarlayamadım, ignore şimdilik.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]