[Gelistirici] [paketler-commits] r32681 - playground/ayan/programming/libs/libgeda

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
10 Eyl 2007 Pzt 17:01:50 EEST

geda-devel listesinde eski sürüm guile uyumsuzluğu üzerine uzun tartışmalar
döndü ve bunun için bir patch hazırlandı. bu sürüm ile geda-* eski guile'i
kullanan sistemlerde de derlenip çalışacak yani eski-yeni sürüm uyumsuzluk
sorunu olmayacakmış deniliyor ve bu son sürüm notlarında da geçiyor. bu
arada ben guile 1.6 ile test etmedim geda-devel'in yalancısıyım :)