[Gelistirici] [Uludag-commits] r15273 - trunk/comar/zorg

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
7 Eyl 2007 Cum 10:49:33 EEST

On Fri, 7 Sep 2007 00:53:58 +0300
Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> wrote:

|  IBM (ki bunu anlamadım) ve suse ile sync ediyorsun da bu id ler bizim
| sürücülerle tutuyor mu kontrol ediyor musun ?

IBM sadece kendi içinde kullanmak için bir linux geliştiriyor ve bizim sistemimize benzer bir yapı oluşturmuşlar, hem orayı, hem suse'yi
hemde ati'nin fglrx_pci_table sonuçlarına göre ekliyorum.

--
Too early seen unknown and known too late...

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ a key server
Fingerprint: 577C 1E86 7F41 DDC4 B20D  642C 8641 F345 5FF0 5035