[Gelistirici] r15185 - trunk/comar/zorg

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Eyl 2007 Cum 00:49:04 EEST

> Hımm. Listede daha önce 5 tane radeon varmış zaten. Onur, bunlara ati
> yazılmamasının özel bir sebebi var mı?

 Ati bir seri kartı (sanırım x700 ler) mach64 diye tanıdığı için ben
bir iki tanesini değiştirmiştim. bir kaç tane de başka dağıtımlarda
sorun olduğu için yapılmış, ben de onlardan almıştım.

 Aslında dediğin gibi bence de sürücüde çözülmeli bunlar ama ne olayla
ilgilenebildim ne de donanımlara artık erişimim var :(