[Gelistirici] Pardus Göç Aracı

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
5 Eyl 2007 Çar 20:04:40 EEST

On Wednesday 05 September 2007 19:49:31 Murat ONGAN wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> Bugün son yaptığım değişikliklerle beraber göç aracına yeni özellik
> eklemeyi bıraktım. Staj sonrası yaptığım eklemelerle e-posta, IM ve
> haber grubu hesaplarıyla e-posta mesajlarının transferini de yapabiliyor
> olmalı.
>
> Paketini de yaptım ancak paketler deposuna yazma hakkım olmadığı için
> henüz gönderemedim. İsteyenler
> http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/staj-projeleri/migration/
> adresinden kurup inceleyebilir. Elle hazırladığım pisi paketini de
> [...]

Eline sağlık Murat. Bu paketin testini en iyi pardus-kullanıcıları listesi
yapar gibime geliyor. :)

Oraya aracın ne işe yaradığını anlatan ve 2007.3 e kadar testini rica eden bir
mail atmak uygun olabilir. Bugzilla'da da ürün olarak açarsak, hataların
oraya girilmesini isteyebiliriz.

Kullanıcı listesinden bu tarz pek test isteğinde bulunmuyoruz ama, bu araç
için uygun gibi geliyor bu istek.

Tekrar eline sağlık.
- Faik