[Gelistirici] Pardus Göç Aracı

Murat ONGAN mongan at cclub.metu.edu.tr
5 Eyl 2007 Çar 19:49:31 EEST

Merhaba,

Bugün son yaptığım değişikliklerle beraber göç aracına yeni özellik
eklemeyi bıraktım. Staj sonrası yaptığım eklemelerle e-posta, IM ve
haber grubu hesaplarıyla e-posta mesajlarının transferini de yapabiliyor
olmalı.

Paketini de yaptım ancak paketler deposuna yazma hakkım olmadığı için
henüz gönderemedim. İsteyenler
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/staj-projeleri/migration/
adresinden kurup inceleyebilir. Elle hazırladığım pisi paketini de
şimdilik
http://www.ceng.metu.edu.tr/~e1449008/pardus/migration-1.0_alpha-1.pisi
adresine koydum.

Bundan sonra Pardus 2007.3 sürümü çıkana kadar yeni özellik eklemeyip,
hata güncelleme yapmayı düşünüyorum. Bu nedenle karşılaştığınız hataları
bildirebilirseniz düzeltmeye çalışırım.

Paketini hazırladıktan sonra IRC toplantısında konuştuğumuz gibi
kullanıcıları bilgilendiririz.

Herkese kolay gelsin..

--
Murat ONGAN