[Gelistirici] [Uludag-commits] r15900 - branches/pisi-db/pisi/cli

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
28 Eki 2007 Paz 13:44:53 EET

On Sunday 28 October 2007 03:08:54 S.Çağlar Onur wrote:
> PackageKit tüm backend'ler için
>
>   search name|details|group|file data
>
> şeklinde arama yapabiliyor. Acep diyorum bizde search_name (sadece paket
> isimlerinde), search_details (desclerde), search_group falan gibi ayırsak
> mı bunları?

api'ye search_package, search_source, search_installed isminde üç fonksiyon
eklemeyi düşünüyordum. Bunlara filter gibi bir parametre de ekleyerek
nerelerde araması gerektiğini söyleyebiliriz.

search_group ne işe yarar? packagekit kodlarından da çıkaramadım. Bizde ki
karşılığı componentler içerisinde ara mı acaba? Onların da name, summary ve
descriptionları var.

- Faik