[Gelistirici] [Uludag-commits] r15889 - in branches/pisi-db/pisi: . cli db

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
26 Eki 2007 Cum 23:36:07 EEST

26 Eki 2007 Cum tarihinde, uludag-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Author: faik
> Date: Fri Oct 26 21:50:19 2007
> New Revision: 15889
>
> Modified:
>    branches/pisi-db/pisi/api.py
>    branches/pisi-db/pisi/cli/search.py
>    branches/pisi-db/pisi/db/itembyrepo.py
>    branches/pisi-db/pisi/db/packagedb.py
> Log:
> A relavitely faster search from the current one

Kafam karıştı sanırım benim;

In [1]: import pisi

In [2]: len(pisi.api.search_package("kdebase"))
Out[2]: 1171

1171 paket bulurken aynı kod;

cli/search.py

        r = pisi.api.search_package(self.args)
        ctx.ui.info(_('%s packages found') % len(r))

        ctx.config.options.short = not ctx.config.options.long
        for pkg in r:
            self.info_package(pkg)

caglar at zangetsu ~ $ pisi search kdebase
2 paket bulundu
[yüklü]        kdebase - KDE masasüstü sistemi için gerekli temel uygulamalar
[depo]         kdebase - KDE masasüstü sistemi için gerekli temel uygulamalar
[yüklü] kdebase-beagle - KDE masasüstü sistemi için gerekli temel uygulamalar
[depo]  kdebase-beagle - KDE masasüstü sistemi için gerekli temel uygulamalar

çıktısı veriyor, nerede yanlış yapıyor/gözden kaçırıyorum?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/