[Gelistirici] kdepim || kdelibs

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Eki 2007 Per 15:27:07 EEST

Merhaba;

Wednesday 24 October 2007 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 24 Eki 2007 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> kopeteden haber ettim aa yazayım buraya da malesef bu da işe yaramadı :(

Bu arada boyut sütunu lafına hemen maydanoz olayım, bende boyut satırını
kapatma hareketi kaydedilmiyor - sütunu kapatıyorsun, o session için
arayüzden siliniyor ama bir sonraki açılışta yine açık geliyor... Genel bir
sorun mu, ya da bu olayla ilgisi var mı ?

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]