[Gelistirici] [Uludag-commits] r15852 - in branches/pisi-db/pisi: . cli db

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Eki 2007 Çar 14:46:56 EEST

On Wednesday 24 October 2007 14:25:00 S.Çağlar Onur wrote:
> 24 Eki 2007 Çar tarihinde, uludag-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:

> Bu fonksiyonlar str yerine pkg objelerini döndürse nasıl olur pekü? Bunları
> kullananlar bu listeleri alır almaz
>
>         for package in pisi.api.list_upgradable():
>             pkg = self.installdb.get_package(package)
>
> gibi birşey yapıp hayatına devam ediyor sanki?

api'nin biraz daha düşük seviyede kalması tercihim aslında. Elimde bir takım
paket isimleri var. Bunları çoğu yerde olduğu gibi listeden kullanabiliyorum.
Bu paket listesinden exclude et, bu paketler upgradable mı, peki bu
component'e ait şu paket listesinin de içinde mi bu paketler gibi örnekler
verilebilir. Esnek olması açısından biraz daha düşük seviye olması daha iyi
gibi geliyor. Adam api'nin üstüne kendi uygulamasında yardımcı fonksiyonlar
ile çıkabilir ama altına inmesi daha zor.

"Api'nin üstüne ve altına çıkmak" gördüm.

- Faik