[Gelistirici] pisi api temizliği

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Eki 2007 Çar 12:18:20 EEST

Selam,

pisi-db branch'ında api temizliği, api'ye eksiklerin eklenmesi ve
dokümantasyonu işine başladım. Bugün içinde ufak ufak commit
edeceğim.

Temizlik derken şunun gibi şeyleri de kapsıyor:

list_installed
    return set(installdb.list_installed())

şeklinde iken mesela, set değil artık liste döndürmeye başlayacak.
Aldığı listeyi set'e dönüştürüp döndürmesi işinin pisi ile bir alakası yok.
list_installed denildiğinde kurulu paket isimleri listesi dönmeli sadece.
İsteyen istediği şekilde bu listeyi kullanabilir daha sonra.

Api'de benzeri davranışlarda değişiklikler olacağı bilgisini vereyim dedim.

Her zaman olduğu gibi yalnızca pisi ve dolayısı ile pisi-cli'nin kendi
içindeki çalışırlığı garanti olacak. Güncellediğiniz zaman branch çalışır
halde olacak. Ardından api'nin unittestlerini yazacağım.

Bu mesaj kendini 5 saniye içinde imha edecek.

- Faik