[Gelistirici] Pidgin Paketi Dil Desteği.

Ali Işıngör isingor at gmail.com
24 Eki 2007 Çar 11:09:39 EEST

24.10.2007 tarihinde Eren KOVANCI <eren at parduslinux.org> yazmış:

> Ne çekiyorsan bize de gönder, bencillik yapma!
>
> Şu cevaba hastayım. İnsanı uyuşturucu bağımlısı gibi göstermek için
> birebir ve şaka tarafı hiç yok. Bana da vaktiyle Pardus ile ilgili saçma
> olabilecek bir soru sorduğum için sayın geliştiricilerimizden birisi
> söylemişti.

Senin x geliştiricisiyle yaşadığın sorundan bana ne Eren? Ayrıca benim
kardeşim gibi sevdiğim Rasim ile olan dostluğumun muhabbetimin derecesini de
bilmiyorsun. Bu yüzden Rasim'e yaptığım şakaya dair kelam etmek, kusura
bakma ama sana düşmez! Bunda anlaşalım önce....

Herkes hata yapabilir. Rasim de bu konuda hata yaptı ya da yanlış anlaşıldı.
> Ben art niyetli olduğunu düşünmüyorum.

Art niyetli olduğunu ben de düşünmüyorum. Aksini söyleyen mi oldu?

Ayrıca Kürtlük bir alt kimliktir. Asıl önemli olan Türk olmak. Türk olduğunu
> kabul eden birisi alt kimliği ne olursa olsun Türk'tür.

Geliştiriciler grubuna politik görüşlerini taşıyorsun. Mesela
geliştiricilerden biri senin politik görüşlerinden farklı düşünüyorsa -ki
aramızda senin Türklük/Milliyetçilik yaklaşımlarına katılmayacak çok sayıda
geliştirici var- ve burada bunları tartışmaya başlarsak, ne olacak bu grubun
sonu?

Fazla söze gerek yok. Atamız ne güzel söylemiş.

> "Ne Mutlu Türk'üm Diyene!"

Yazıların sonuna herkesin meşrebine göre Che Guevera'dan, Başbuğ Türkeş'ten,
Karl Marx'tan, Ali Şeriati'den, John Adams'tan özlü sözler eklemesine kadar
gider bu...

Geliştirici grubu, adı üstünde, Pardus gelişim sürecine dair
tercihlerin/kararların/yöntemlerin tartışıldığı bir alandır. Burası tıpkı
"günlük politikalar üstü" kalmasına titizlendiğimiz Pardus gibi, sadece
gelişim sürecine odaklandığımız bir alan. Bunu unutmamanı rica edeceğim
senden.

Ali