[Gelistirici] [BUG] PiSi: Pakete girmeyen dosyalar

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
24 Eki 2007 Çar 02:56:28 EEST

24 Eki 2007 Çar tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Hata değil de bir davranış bu. Paketlerde genel olarak böyle bir sorun yok
> zaten. Ortada tüm senaryoları içeren unit testler yokken, o karışık path
> ayırma kodunu kurcalamak tehlikeli görünüyor bana.

Yep, ben de genel bir sorun olduğunu düşünmüyorum, bulursak 2-3 paket daha buluruz bu şekilde. Fakat sorunu çözmeden hangi paketlerde bu tür bir sorun olduğunu kesin olarak
bulamayacağız (dbus paketindeki durumu şans eseri farkettim), bu sorunlu paketler de karşımıza çıktıkça da eksik path'i pspec.xml içine yazmak sorunu çözüyor zaten o yüzden hemen
birşeyler yapalımdan öte sorunu bulalım/düzgünce çözelim gayreti benimkisi :P

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/