[Gelistirici] Bitirme projem

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
17 Eki 2007 Çar 18:35:12 EEST

On Wednesday 17 October 2007 15:27:59 selim ok wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> Konu ilgimi cektigi icin rica etsem, bu proje üzerinde calismaya
> basladiginizda, zaman zaman hangi asamada oldugunuzu, neler
> yaptiginizi, nasil sorunlarla karsilastiginizi yazar misiniz? Tabii
> her gün rapor tutun demiyorum ama, zaman buldukca yazarsaniz, sürec
> hakkinda fikrimiz olur, ufkumuz acilir :)

Geliştirilebilecek güzel bir fikir aslında. Daha önce kendi aramızda da
konuşmuştuk. Bir Pardus staj programı gibi Pardus bitirme tezi programı
hazırlasak hoş olabilir belki. Bitirme tezi hazırlayan öğrencilerin de proje
günlüklerinin tutulduğu bir gezegen. Pardus gezegeni de olabilir elbet de,
yoğunluğa bağlı olarak belki ayrı bir gezegen de olabilir bu.

Herkesin katkıları ile yapılabilecek projeler listesi hazırlarız staj
programında olduğu gibi.

> Iyi calismalar,
> Selim

- Faik