[Gelistirici] Yeni eklenen paketler

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
15 Eki 2007 Pzt 21:42:51 EEST

On Monday 15 October 2007 21:17:00 Faik Uygur wrote:

> Doğru bu şekilde kolay hallolur. Ama hafıza kullanımı kounusunda
> sıkıntılarımız var şu an, anlık da olsa bayağı bir yükleneceğiz. Daha bu
> konuda bir şey yapmadık. Bakalım...

Evet orada bazı sıkıntılar var. Ama paketlerin sırf adı yeteceği için mesela
2000 paket ortalama 10 harflik isimler ve 8 bayt item overhead'i olsa, sırf
bir isim listesi kümesi 40k içinde tutulabilir.

İsim listesi diğer verileri yüklemeden db'den alınabilir mi şu anki yapıda
bilmiyorum tabi. Belki pisi-db branch'ının olgunlaşmasını beklemek gerekecek.

> Aklımdaki Özgürlükİcin'in farmdan rss ile bilgi alması değildi aslında.
> Özgürlük içinde oluşmaya başlayan ve ilerde daha da artabilecek içerikten
> paket yöneticisinden faydalanabilmekti. Program tanıtımları, ekran
> görüntüleri, 5 yıldız üzerinden puanlaması filan falan. Bunları bir şekilde
> (belki RSS yardımıyla) paket yöneticisi ile de kullanabilmeyi düşünüyordum.

Amaroktaki gibi olabilir belki, yanda albümle ilgili wikipedia bilgisi
gösteriyor ya mesela. Yan bir thread'de paketle ilgili içerik var mı diye
bakıp, varsa html olarak çekip bir kenarda sunulabilir. Khtml her yere gömdük
nasıl olsa :)