[Gelistirici] Yeni eklenen paketler

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 20:23:57 EEST

Bahadır Kandemir wrote On 15-10-2007 20:17:
> 15 Eki 2007 Pts tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> piksemel ile 6.2Mb'lık pisi-index'i parse etmek ve yeni paketleri bulmak bu
> kadar uzun sürüyor:
>
> $ time python new_packages.py
> real    0m0.456s
> user    0m0.398s
> sys     0m0.034s

- Evet öncelikle 400~ kb derken ben sıkıştırılmış boyutunu vermişim,
asıl boyutu senin dediğin civarlarda.
- "Belli bir süre gerektirecek" derken zaten ne kadar gerektireceğini
bilmediğimden atıp tutmadan genel bir ifade kullandım, iyi ki de öyle
yapmışım :)
- Faik'in dediği "bazı paketler 4, 5. release'de depoya giriyor"
hadisesi, bilmediğim bir noktaydı.

Saygılar ve sevgiler
Ozan ÇAĞLAYAN