[Gelistirici] Yeni eklenen paketler

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 19:23:17 EEST

On Monday 15 October 2007 14:38:05 Faik Uygur wrote:
> Tam farkı görmek için mutlaka bu şekilde olması gerekiyor tabi. Ama 3 ay, 6
> ay ara ile güncelleme yapmamış birine tüm yeni paketleri göstermek gerekli
> mi diye de düşünebiliriz belki. Bu kadar uzun süre makineye dokunmayan yeni
> paketlerle de ilgilenmiyor olabilir. Bilgilendirme amaçlı yapılan bir şey
> bu.

Buna katılıyorum, normal bir kullanıcının depoları haftada bir
güncellendiğini, veya bunun iki haftada bir olduğunu düşünürsek RSS çok
mantıklı bir çözüm. Sonuçda bilgilendirme amaçlı ve sistemini aktif olarak
kullanan kişilere yönelik olacak, ayrıca akregator ve diğer okuyuculardan
alınabilmesi da cabası. Paket yöneticisinde işlenerek gösterilmesinin ne
kadar zaman kaybettireceğini bilmiyorum ama eğer makul bir düzeyde değilse
bunun yapılmaması taraftarıyım.