[Gelistirici] Intel Wireless Linux sürücüleri

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
13 Eki 2007 Cmt 14:04:03 EEST

Saturday 13 October 2007 Tarihinde 13:55:38 yazmıştı:
> Merhaba.
>
> Kullanıcı listesine bir kullanıcı Intel Wireless Wi-Fi 4965AGN kartını
> ndiswrapper kullanarak değil de kendi sürücüleriyle kullanmak istediğini
> ama bu sürücülerin 2.6.21 ile geldiğinden bahsetmiş. Araştırdım henüz
> kernel'e merge edilmemiş sürücüler ama anladığım kadarıyla diğer
> dağıtımlar sürücüyü depolarında dağıtıyorlar.
>
> Sürücüler şu adreste duruyor :
> http://intellinuxwireless.org/index.php?p=iwlwifi&n=howto-iwlwifi
>
> Bahsettiğim kart için sürücüye ek olarak bir de Microcode dosyası
> [...]

mac80211 network stack'ına depend ediyor bu sürücüler bunu backport etmek
hallice bir yama olur. Çağlar'ın dediği gibi dün 2.6.24 kerneline merge
edildiler zaten.

Yeterince beklersek düzelicek yani :-P

--
Faith is believing what you know isn't so -- Mark Twain