[Gelistirici] KDE 3.5.8

Furkan Duman coderlord at gmail.com
10 Eki 2007 Çar 09:48:28 EEST

On 10/9/07, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> wrote:
> Tuesday 09 October 2007 Tarihinde 21:46:10 yazmıştı:

> Bize de öğretsen o betiği kullanmayı? :P

İlahi İsmail. :D Hiç güleceğim yoktu. Bir KDE geliştiricisine betik
öğretmek ne haddimize. :)

Tabii ki istiyorsan betiği kullanabilirsin benim işime gelir hehe. :)
Son halindeki tek sorun lang attribute ile belirtilmemiş ingilizce
Summery'lere lang:en atıyordu. Sen de bunlar gereksiz diye siliyordun.
:)

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/repository-scripts/repo/kdei18n.py
buradaki betiğin içindeki packager name email adres vs. yi kendi
bilgilerin yapıyorsun.

kdei18n.py /home/furkan/svn/desktop/kde/i18n 3.6.6 sha1sum.list

diyerek işi bitiriyorsun. İlk path i18n paketlerinin olduğu dizin. 2.
parametre paket sürümünün ne olacağı, 2. olarak da sha1sumlist
dosyasını veriyorsun bu kadar.

Görüşürüz.

--
Furkan Duman