[Gelistirici] xara extreme

Koray Löker loker at pardus.org.tr
9 Eki 2007 Sal 11:46:32 EEST

On 09 Oct 2007 Tue 11:43:10 Ekin Meroğlu wrote:
> Pakete verilen emek çöpe gitmesin, arayan kullanıcı depoda bulsun bunlar
> güzel ama geliştirmesi durmuş, arkasında duramayacağımız, kaderine

Ahım şahım bir şey yaparsa revert eder geri toparlanır iki dakikada.. pakete
verilen emek kısmı... kullanıcının depoda bulması gereken bir şey olsa bir
depodan çıkartılmasının da tartışılması abes olurdu... yarı özgür yarı saçma
bir uygulama... o işe yarayan başka uygulamalar da var... ben en baştaki az
olsun öz olsun depo mantığını seviyorum, bence de silinsin :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->