[Gelistirici] [Uludag-commits] r15661 - branches/pisi-db/pisi/operations

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
6 Eki 2007 Cmt 00:10:39 EEST

On Friday 05 October 2007 19:30:41 Bahadır Kandemir wrote:

> "pisi install hebelehubele" ile deneyebilirsin

Hmm ok. Burası yeri değil bu kontrolün. Revert ettim depoda.

Bu exception packagedb tarafından verilmeli. Bu generic hali, itembyrepo'dan
geliyor.

Şu anda pisi-db'de "insancıl" mesajlar yok. TODO'daki Exception yapısını
kurduktan sonra bunu yapacam. Bu tip bir takım uzun exceptionlı çıkışlara
aldırış etmeyiniz.

- Faik