[Gelistirici] menüde görünmeyenler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Eki 2007 Çar 13:16:09 EEST

Selamlar;

IRC toplantısında şu maddeyi bu şekilde üzerime almıştım

* Menü'de görünmeyen uygulamalar sorunu (21:17): Bir arayüze sahip olmasına
rağmen menüden ulaşılamayan uygulamalar uzun zamandır tartışılan bir konu
idi. Arayüze sahip olan her uygulamaya menüden ulaşılabilmesi gerekliliği ile
uygulama menüsünün karmaşık olmaması gerekliliği ihtiyaçlarının ikisinin
birden sağlanamaması nedeniyle sorun bir türlü çözülemiyordu. Toplantıda bu
seçimin son kullanıcıya bırakılacağı bir çözüme TASMA'da yer vermeye karar
verildi. 2007.3'e kadar gerekli değişiklikleri TASMA'da yapma sorumluluğunu
S. Çağlar Onur üzerine aldı.

n saat tartışacağımıza hiçbirimiz gidip desktop dosyasına bakmadığımız için
şimdi düzeltmek için giriştiğimde gördümki ismail zaten 6 ay kadar önce
menüden kcontrol ve helpcenter dışındaki herşeyi atmış.

İlgili hatayı kapattım, bu madde de yapıldı olarak işaretlendi.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/